26 kwietnia 2018

MetLife LifeChanger Cup w Centrum Kreatywności

25 kwietnia 2018 roku 61 uczniów ze szkół gimnazjalnych z Warszawy oraz Żor wzięło udział w MetLife LifeChanger Cup. To wydarzenie podsumowujące realizację międzynarodowego programu MetLife LifeChanger w Polsce realizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości we współpracy z firmą MetLife. Uczniowie, nauczyciele oraz wolontariusze MetLife już po raz czwarty wzięli udział w edukacyjno-integracyjnych warsztatach rozwiązując zagadki i sprawdzając swoje umiejętności z zakresu przedsiębiorczości.

Uczestnicy spotkali się w Centrum Kreatywności w Warszawie, gdzie wzięli udział w grze ekonomicznej - symulacji przedsiębiorstwa funkcjonującego na jednolitym rynku. Uczniowie mogli w praktyce zastosować wiedzę zdobytą podczas zajęć realizowanych w ubiegłym roku zmagając się z prawami popytu i podaży oraz silną konkurencją ze strony kolegów. Zarządzali również personelem i finansami firmy, a w tym trudnym zadaniu wspierali ich wolontariusze MetLife.

Wydarzenie było okazją nie tylko do zdobycia nowych umiejętności i poszerzenia wiedzy, ale także udziału w zajęciach integracyjnych i wspólnej zabawy w tzw. Escape Rooms, gdzie przez 60 minut rozwiązywali zagadki oraz korzystali ze wskazówek ukrytych w licznych skrytkach i schowkach, aby wydostać się z pokoju.

MetLife LifeChanger, finansowany przez Fundację MetLife, jest jednym z naszych głównych programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Dzięki Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości oraz ogromnemu zaangażowaniu naszych wolontariuszy – pracowników i agentów MetLife – uczniowie zostają wyposażeni w wiedzę i doświadczenie, które zaprocentują w przyszłości. – mówi Izabela Ptaszyńska-Trandafir, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji w MetLife.

MetLife LifeChanger przygotowuje młodzież do wejścia na rynek pracy, uczy przedsiębiorczości i poruszania się w szeroko rozumianym świecie finansów. Dzięki tej inicjatywie młodzież dostaje możliwość praktycznego sprawdzania swojej wiedzy, może rozwijać umiejętności krytycznego myślenia, a także świadomie kierować swoją ścieżką edukacyjną i przyszłą karierą zawodową.

- Celem MetLife LifeChanger Cup było obudzenie wśród uczestników ducha przedsiębiorczości. I tak się też stało. Widać było entuzjazm i zaangażowanie wszystkich stron biorących w nim udział oraz pozytywną energię, jaką wywołał ten projekt. Wymagał on kreatywności, pracy zespołowej i umiejętności komunikowania się. – mówi Zbigniew Modrzewski, Prezes Zarządu Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości.

25 kwietnia 2018 roku 61 uczniów ze szkół gimnazjalnych z Warszawy oraz Żor wzięło udział w MetLife LifeChanger Cup. To wydarzenie podsumowujące realizację międzynarodowego programu MetLife LifeChanger w Polsce realizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości we współpracy z firmą MetLife. Uczniowie, nauczyciele oraz wolontariusze MetLife już po raz czwarty wzięli udział w edukacyjno-integracyjnych warsztatach rozwiązując zagadki i sprawdzając swoje umiejętności z zakresu przedsiębiorczości.

Uczestnicy spotkali się w Centrum Kreatywności w Warszawie, gdzie wzięli udział w grze ekonomicznej - symulacji przedsiębiorstwa funkcjonującego na jednolitym rynku. Uczniowie mogli w praktyce zastosować wiedzę zdobytą podczas zajęć realizowanych w ubiegłym roku zmagając się z prawami popytu i podaży oraz silną konkurencją ze strony kolegów. Zarządzali również personelem i finansami firmy, a w tym trudnym zadaniu wspierali ich wolontariusze MetLife.

Wydarzenie było okazją nie tylko do zdobycia nowych umiejętności i poszerzenia wiedzy, ale także udziału w zajęciach integracyjnych i wspólnej zabawy w tzw. Escape Rooms, gdzie przez 60 minut rozwiązywali zagadki oraz korzystali ze wskazówek ukrytych w licznych skrytkach i schowkach, aby wydostać się z pokoju.

MetLife LifeChanger, finansowany przez Fundację MetLife, jest jednym z naszych głównych programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Dzięki Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości oraz ogromnemu zaangażowaniu naszych wolontariuszy – pracowników i agentów MetLife – uczniowie zostają wyposażeni w wiedzę i doświadczenie, które zaprocentują w przyszłości. – mówi Izabela Ptaszyńska-Trandafir, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji w MetLife.

MetLife LifeChanger przygotowuje młodzież do wejścia na rynek pracy, uczy przedsiębiorczości i poruszania się w szeroko rozumianym świecie finansów. Dzięki tej inicjatywie młodzież dostaje możliwość praktycznego sprawdzania swojej wiedzy, może rozwijać umiejętności krytycznego myślenia, a także świadomie kierować swoją ścieżką edukacyjną i przyszłą karierą zawodową.

- Celem MetLife LifeChanger Cup było obudzenie wśród uczestników ducha przedsiębiorczości. I tak się też stało. Widać było entuzjazm i zaangażowanie wszystkich stron biorących w nim udział oraz pozytywną energię, jaką wywołał ten projekt. Wymagał on kreatywności, pracy zespołowej i umiejętności komunikowania się. – mówi Zbigniew Modrzewski, Prezes Zarządu Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości.